כנס עיניים 2019

אנו שמחים להזמינכם לכנס השנתי השביעי של איגוד רופאי העיניים בישראל, אשר יערך במלון דויד אינטרקונטיננטל, בתל-אביב, במשך יומיים, בתאריכים 19-18 יוני 2019.

בחודש יוני 2018 נערך הכנס השנתי השישי של האיגוד שהפך להצלחה גדולה ולמעשה היה לאחד הכנסים הגדולים ברפואת עיניים בישראל אי פעם, עם מעל 1100 משתתפים ומתוכם מעל 550 רופאי עיניים.

הכנס מהווה במה להרצאות של רופאי עיניים מכל הארץ, מבתי חולים ומהקהילה, וכולל גם דיונים והרצאות עדכון בכל תחומי רפואת העיניים. בנוסף, נערכת בכנס אחת מתערוכות הציוד והפארמה הגדולות ביותר בישראל בתחום עיניים.

איגוד רופאי העיניים בישראל ממשיך במדיניות של  דמי הרישום הנמוכים לרופאים הרשומים באיגוד ובסיבסוד נוכחותם בכנס, תוך הקפדה על תוכן אקדמי מגוון, מרצים מעולים כולל אורחים בעלי שם מחו”ל ועל רמת אירוח מצוינת.

עלות ההרשמה לחבר איגוד (בהרשמה מוקדמת) תעמוד על מחיר סמלי של 180 ₪ + מע”מ בלבד (לשני ימי הכנס).

לצד ההרצאות המדעיות/מחקריות, יושם דגש גם השנה על הרצאות עדכון במגוון תחומי העיניים, הצגת מקרים קליניים ודיוני מומחים מתתי-ההתמחויות השונים ובשיתוף מרצים אורחים מחו”ל. הכנס יכלול גם ססיות ייחודיות ומיוחדות: “שני צדי המטבע – ססית דיבייטים בנושאים חמים ברפואת עיניים”, בה יוצגו נושאים עדכניים המהווים דילמות ברפואת עיניים ובהם ידונו מומחים מכל תחומי רפואת העיניים, ו”מה את/ה היית עושה? – ססיה אינטראקטיבית”, בה יוצגו מקרים מאתגרים בהם יתבקש הקהל להשתתף ולהביע את חוות דעתו לניהול המקרה במערכת הצבעה אלקטרונית, תוך תצוגת התוצאות בפני כולם ודיון על השתלשלות  המקרים המוצגים. בנוסף, בססית “Rapid Fire” ייכללו גם השנה הצגות קצרות של מקרים מיוחדים ומרתקים.
כמו כן יושם השנה יותר דגש על זמן ייעודי לדיון ולשאלות והערות מקהל המשתתפים למרצים ולמדיינים.

בשנה שעברה נערך מפגש רוסי-ישראלי מוצלח ופורה והשנה אנו מתכננים מפגש דו-לאומי צרפתי-ישראלי, עם נציגי איגוד רופאי העיניים הצרפתי אשר יציגו למול מומחים מישראל.
בכנס הקרוב יזכו שני החוגים החדשים לבמה – החוג לגידולים עיניים והחוג לרפואת עיניים בקהילה.
במקביל, תתקיים תוכנית עשירה למקצועות המלווים את רפואת העיניים: אחים/ות, אופטומטריסטים/ות, אורתופטיסטים/ות, טכנאי/ות וצלמים/ות עיניים. בנוסף תתקיים בשנית ססייה ייעודית למתמחים ברפואת עיניים.

כנס זה יהיה שוב מוקד לתערוכת החברות הגדולה בישראל בתחום רפואת העיניים. התערוכה תארח נציגים של חברות מתעשיית רפואת העיניים המשתפות עמנו פעולה לאורך כל הדרך במטרה לקדם את רפואת העיניים והחינוך האופתלמולוגי בישראל.

הכנס השנתי שהפך לאחד המפעלים החשובים ביותר באיגוד רופאי העיניים, יהיה מהגדולים ברפואת עיניים בישראל ואנו קוראים לכל רופאי העיניים בקהילה ובבתי החולים לקחת חלק פעיל במפגש חשוב זה ולהגיש תקצירי עבודות מדעיות והרצאות, הצגות מקרים ונושאים לדיון.

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הכנס, החל מה- 01 ינואר 2019, להרשמה לכנס, להגשת תקצירים, לפירוט תוכנית הכנס ולעדכונים שוטפים עד לכנס ולאחריו.
באתר הכנס ניתן יהיה לראות את כל המידע על הכנסים הקודמים משנת 2017 ומשנת 2018 כולל גלריה של תמונות מהכנסים ומהתערוכה של החברות השונות.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל סוגיה, שאלה או בעיה הקשורה בהשתתפותכם בכנס השנתי.

נשמח לראותכם בכנס מרתק ומעניין, טעים ונעים… לשנת 2019.

Skip to content